.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادستان : محیط زیست و منابع طبیعی مازندران وضعیت بیماری دارد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با بیان اینکه محیط زیست و منابع طبیعی ما وضعیت بیماری دارد، گفت: همه دادستان‌ها و مدیران قضایی وظیفه دارند در کنار مراجع انتظامی و امنیتی و مدیران ادارات مرتبط وسط میدان باشند.

به گزارش شمال نیوز،سیدیونس حسینی‌عالمی در حاشیه کارگروه شیلاتی شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندارن درباره وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست اظهار کرد: نخستین مطلبی که ما باید به آن در سطح استان و کشور توجه داشته باشیم اجرای بدون تعارف و تأمل قانون است.

وی با بیان اینکه محیط زیست و منابع طبیعی ما وضعیت بیماری دارد، افزود: محیط زیست و شرایط مربوط به آن، وضعیت مطلوبی ندارد و همه دادستان‌ها و مدیران قضایی وظیفه دارند در کنار مراجع انتظامی و امنیتی و مدیران ادارات مرتبط وسط میدان باشند؛ گزارش‌ها را باید به موقع به دادستان‌های ما اعلام کنند تا به آنها رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به اینکه این محیط زیست و منابع طبیعی باید حفظ و احیا شده و مناسب به آیندگان تحویل داده شود، بیان کرد: شرایط به‌گونه‌ای است که برخی از مدیران به اعتقاد ما به وظایف عمل خود نمی‌کنند، تذکر جدی دادیم به مدیران و اعلام می‌کنم که براساس ماده ۷۲ قانون آیین دادرسی کیفری، مدیران دستگاه‌ها وظیفه دارند جرمی که مشاهده کردند بلافاصله به دادستان‌ها اعلام کنند.

حسینی‌عالمی ادامه داد: ما می‌بینیم کمتر چنین وظیفه‌ای در حال انجام است، این اخطاری جدی، بدون تعارف و تأمل به همه مدیران است.

وی در پایان گفت: دادستانی مرکز مازندران و همه شهرهای استان پیگیر این موضوع هستند، بعد از این اگر جرمی کشف شود و اگر مدیران ادارات مطلع بودند و گزارش نکردند علاوه بر اینکه با آن متهم برخورد لازم خواهد شد، با مدیرانی که تخلف کردند و به وظیفه خود عمل نکردند، نیز برخورد می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.